|
Post by N on Aug 26, 2007 16:42:13 GMT 2
Jouduin tälle saitille etsiessäni faktatietoa Berghofista. Jostakin linkkasin itseni tuolle sivulle, jossa käsiteltiin AH:n privaattielämää, ja koska siellä on ihan tosipohjaista tietoakin, meni muutama tovi, kunnes pääsin kiinni tarinaan. Tätä ennen olin tukehtua kahviini: "Hitler kuoli vuonna 1951.." Mieleeni tulee tilanne, jossa yläastelainen esitelmän pitäjä jättää lähdeviitekritiikin ja lähteiden tarkastamisen unholaan ja hissan tunnilla pamauttaa näitä saittinne tietoja ääneen...
|
|
tonttu
Dienstleiter
|
Post by tonttu on Aug 26, 2007 17:49:09 GMT 2
Mieleeni tulee tilanne, jossa yläastelainen esitelmän pitäjä jättää lähdeviitekritiikin ja lähteiden tarkastamisen unholaan ja hissan tunnilla pamauttaa näitä saittinne tietoja ääneen... Voisinpas kertoa että eräs melko lapsellinen puolituttuni kerran esitteli saitin tietoja minulle tosijuttuina. Sama kaveri syyllistyi myös Korkeajännityksen totuutena pitämiseen. Tapauksesta on jo muutama vuosi. Tarinassa esiintyvillä henkilöillä on satunnaista yhteyttä todellisuuteen.
|
|
|
Post by Puoluesihteeri on Aug 27, 2007 8:50:44 GMT 2
Itse asiassa Valtakuntaa on käytetty historian tunneilla opetusmateriaalina, kritiikkiharjoituksena.
|
|