|
Post by Tapsa on Mar 11, 2009 23:10:46 GMT 2
Eli sivustoa ei löydy nykyisin. Onko osoite muuttunut vai pääsihteerin sairaalassaoloko vielä vaikuttaa? Täytyykö kerätä adressi jotta saataisiin maksut osoitetta varten kasaan?
|
|
|
Post by Timppa on Mar 28, 2009 13:16:18 GMT 2
Voisiko joku infota että mitä sivustolle on tapahtunut ja tuleeko jatkoa vai ei? Tämä on taas tätä suomalaisten tiedotusta mikä ei toimi työpaikoilla, kouluissa, jne...
|
|
Luuger
Stellvertreter des Führers
?Qu? es eso?
|
Post by Luuger on Apr 3, 2009 15:37:54 GMT 2
Tervehdys
Viimeiset tiedot Puoluesihteeristä: "Mutta nyt olen siirtynyt uuden projektin pariin, teen parhaillaan Keski-maa -aiheista wikiä karttoineen kaikkineen. Valtakunta jää minun osaltani taas tauolle joksikin aikaa... " - 24.10.08
Luulen/toivon, että kaikki materiaali on edelleen tallella, mutta epäilen että elämäntilan(/teen) muutos on johtanut projektin jäihin panoon.
Eli toistaiseksi Valtakunta on edelleen jäissä.
|
|
|
Post by Temppeli on Jul 2, 2009 22:00:53 GMT 2
Harmin paikka, jos materiaalit eivät ole tallessa. Vihdoinkin löysin paikan/aiheen, joka kiinnostaa minua todella paljon, tosin tulin liian myöhään paikalle. Olisi todella kiinnostavaa, jos Puoluesihteeriltä saataisiin materiaalit (jos ne vielä hänellä ovat), niin jollekin ilmaissivustolle vaikka väliaikaisesti.
|
|
|
Post by goldberg on Dec 17, 2010 9:56:25 GMT 2
|
|
|
Post by Standartenführer on Apr 28, 2011 23:57:39 GMT 2
Heil kameraden, vieläkö henki pihisee?
|
|
|
Post by Temppeli on Jul 23, 2011 14:56:22 GMT 2
Kyllähän tämä aihepiiri kiinnostaa vieläkin vallan pirusti. Tuo WayBack Machine on vallan mainio keksintö, joskin tajusin käyttää sitä katsomatta ollenkaan tänne. Hyvä puoli on se, että Internetin arkistoihin on tallennettu valtaosa sivuston tekstisisällöstä. Huono puoli on se, että valtaosa kuvalinkeistä ei toimi. Tämä on sinänsä harmillista.
Jos joillakin riittää intoa ja puhtia hommaan, niin kai tuota tekstisisältöä voisi tuolta arkistoista poimia talteen ja alkaa rakentelemaan sivustoa uudestaan. Itse ainakin olisin valmis tähän hommaan...
|
|
|
Post by Wilhelm on Aug 11, 2011 21:31:46 GMT 2
Sehr geehrte Damen und Herren,
Kieltämättä minullakin olisi houkutus nähdä itse sivusto vielä nykyaikaiselle tasolle päivitettynä, toimivana ja kaikessa loistossaan. Valitettavasti taitaa jäädä haaveeksi.
Wilhelm
|
|
|
Post by inkvisiittori on Sept 2, 2011 17:46:28 GMT 2
Toivon, että foormumi aukeaa tulevan Iron Sky-leffan myötä 2012 takaisin henkiin. Olisi mukava taas täällä keskustella asioista.
|
|
|
Post by inkvisiittori on Apr 17, 2012 4:06:00 GMT 2
Voisko nyt Iron Skyn kunniaksi jälleen herättää henkiin tämä foorumi? Missä kaikki keskustelijat ovat täältä?
|
|
|
Post by SS-Ogruf Hans Kammler on Jul 28, 2012 12:56:00 GMT 2
Voisko nyt Iron Skyn kunniaksi jälleen herättää henkiin tämä foorumi? Missä kaikki keskustelijat ovat täältä? Foorumilla oli aikaisemmin hyvänä vetonaulana muu osa sivustosta. Nyt näyttää hiljaisemmalta, kun ihmiset eivät oikein osaa tänne. Tämä on tällainen irrallinen keskustelupalsta. Toimitettu artikkelisisältö puuttuu.
|
|
|
Post by SS-Ogruf Hans Kammler on Jul 28, 2012 13:08:16 GMT 2
|
|
|
Post by Statisti on Mar 14, 2013 11:17:00 GMT 2
Mitä tarvitaan, jotta sivusto saataisiin henkiin. Olen keräämässä jatkosodan aineistoista (lähinnä kartoista) kattavaa lähdemateriaalia, josta voisi jossain vaiheessa rakentaa hyvinkin tarkan Suur-Suomen kartaston. Tuohon laueeseen kuuluvat siis Karjala, Kuola, Vepsänmaa ja Inkerinmaa.
|
|
|
Post by Kärsi on Oct 13, 2014 13:02:02 GMT 2
Kyllä sitä vaan kannataa hyväksyä että valtakunta on kuollut kuopattu.
|
|
|
Post by Kysymys on Jul 15, 2019 11:40:48 GMT 2
Mihin on Valtakunnan sivuilta hävinnyt esim. osioita kuten politiikka, asevoimat, kulttuuri jne.? Kun yrittää avata niin tulee vaan "404 URL not found".
|
|