tonttu
Dienstleiter
|
Post by tonttu on Sept 18, 2008 18:29:35 GMT 2
Jos valtakunta nyt on kuollut kuten pahasti vaikuttaa, niin senkin uhalla että kuulostan pateettiselta, sanon kaikille foorumilaisille, jotka vielä joskus täällä sattuvat käymään kiitokset monista mielenkiintoisista keskusteluista sekä jännittävien aiheiden esiintuomisesta - valtakunnasta on oikeasti voinut oppia paljon ja saanut viihdettä sitäkin enemmän. Kiitos ja hyvää jatkoa kaikille.
|
|
|
Post by Tirpitz on Oct 12, 2008 19:16:42 GMT 2
Pahasti vaikuttaa, että Valtakunta ei ollutkaan tuhatvuotinen. Pienen tauon jälkeen sivuston hiljeneminen ainakin minulle oli järkytys, vaikka en ollutkaan kaikkein aktiivisimpia. Toivon mukaan yhtä älykkäästä ja viihdyttävästä vaihtoehtohistoriasta saan nauttia joskus myöhemminkin. Kaikkia kirjoituksia on ollut ilo lukea. En pane yhtään pahakseni, jos sivusto (tai vastaavanlainen) lähtisi taas käyntiin. Hyvää jatkoa kaikille.
|
|
|
Post by kaiser on Oct 24, 2008 22:42:06 GMT 2
Pahalta tuntuu että näin hieno juttu loppuisi kokonaan. Vaikken ole paljoa foorumilla keskustellut, olen lähes kaikki jutut lukenut useisiin kertoihin ja niistä on ollut minulle paljon hupia ja hyötyä, kuten monelle muullekin varmasti. Valtakunta on, mielestäni, parasta vaihtoehtohistoriaa jota netin syövereistä olen löytänyt.
|
|
|
Post by Tirpitz on Oct 26, 2008 13:22:19 GMT 2
Itse olen toivonut, että ainakin foorumi toimisi. Harmi, että Suomessa vaihtoehtohistoria ei ole niin suosittua, Valtakuntaa on vaikea korvata.
|
|