|
Post by petain on Jul 9, 2008 14:55:45 GMT 2
Näitä sivuja olen kohta pari vuotta selaillut, ja tästä on, ainakin minulle, tullut ajan saatossa eräänlainen itsensä sivistämis- ja rentoutumismuoto. Suomessa vaihtoehtohistoriankirjoitus on kuitenkin vielä lapsenkengissään, ja mietinkin, että olisi hyvä nostaa "harrastuksen" tunnettavuutta, ja perustaa vaikkapa yhdistys tätä tarkoitusta varten. Nyt kun Valtakunnassakin on kehitystyö jäänyt hieman lapsenkenkiinsä, voisi tällaisella todellakin olla tilausta. Nimi voisi olla vaikkapa "Suomen Vaihtoehtohistoriallinen Seura SVS" tmv.
Kertokaa minulle jos jollain olisi kiinnostusta tällaiseen hankkeeseen. Itselläni on paljon käytännön tietoa yhdistyksen pyörittämisestä ja käyttäisin sitä mielelläni hyväksi tämän sivistävän harrastuksen levittämisessä. Perustaminen voisi tapahtua vaikka Helsingissä, tai missä ikinä sovitaankaan. Viestitelkää.
Anteeksi kun kirjoitan asiasta tälle osalle foorumista, mutta parempaakaan en keksinyt. Siirtäkää topicci muualle jos siltä tuntuu.
|
|
tonttu
Dienstleiter
|
Post by tonttu on Jul 25, 2008 11:46:04 GMT 2
Suomihan on yhdistysten luvattu maa, eikä tuo ole ollenkaan huono ajatus. Toisaalta, mitä seura pyrkisi edistämään? Vaihtoehtohistorian tunnettuuttako/kö/pa/pä?
|
|