|
Post by thatsit on Nov 18, 2006 21:18:30 GMT 2
|
|
Luuger
Stellvertreter des Führers
?Qu? es eso?
|
Post by Luuger on Nov 19, 2006 1:24:28 GMT 2
Laittoipa miettimään aika lailla.. Jos tuo on totta niin voiko maailmaa enää edes muuttaa? Itsellä ei ainakaan ole kanttia alkaa tuollaista saarnata.
|
|
tonttu
Dienstleiter
|
Post by tonttu on Nov 19, 2006 11:30:41 GMT 2
Kyllä oli kohtalaisen pateettista..
|
|
|
Post by achtung on Nov 19, 2006 11:35:13 GMT 2
Tämä alkaa mennä aika paljon ohi aiheen joten joku voisi perustaa uuden topicin pelkästään uskontoa käsittelemään.
|
|
tonttu
Dienstleiter
|
Post by tonttu on Nov 24, 2006 20:18:58 GMT 2
Tämä alkaa mennä aika paljon ohi aiheen joten joku voisi perustaa uuden topicin pelkästään uskontoa käsittelemään. Hyvä idea.
|
|
Nebelwerfer
Parteimitglieder
Oberscharf?hrer Adolf Probst
|
Post by Nebelwerfer on Jan 1, 2007 16:29:20 GMT 2
Toisen maailmansodan vetaraanin Sven Hasselin kirjallisuutta tulisi muokata Valtakunnan historiaa kuvaavaksi ja kaikki Führeria ja Puoluetta loukkaava materiaali tulisi poistaa. Myös aliupseeri Heide tulisi nostaa muiden 2. joukkueen miesten yläpuolelle esikuvaksi loistavana sotilaana. Sven Hasselin kirjallisuutta ei tulisi kokonaan boikotoida sillä hän on lahjakas kirjailija ja on saanut aikaan 14 viihdyttävää ja mielenkiintoista kirjaa.
|
|
|
Post by achtung on Jan 1, 2007 16:48:23 GMT 2
Sama juttu varmaankin Tuntematton sotilaan kanssa?
Ja muuten olen kuullut jostain että Hassel ei edes kirjoita itse niitä kirjoja saati sitten että olisi kokenut kyseisiä tapahtumia, mutta tätä tukevia varmoja todisteita ei kai ole löytynyt? Itse olen lukenut suurimman osan kirjoista ja ne ovat ihan viihdyttävää lukemista.
|
|
Nebelwerfer
Parteimitglieder
Oberscharf?hrer Adolf Probst
|
Post by Nebelwerfer on Jan 1, 2007 19:53:35 GMT 2
Muistaakseni Sven Hassel on kyllä palvellut siellä missä kirjoissa väitetään, tosin eri järjestyksessä. Myös muilla 2. Joukkueen miehillä on oikea esikuva. Tämän todistaa se että eräässä Stalingradin Tark'ampujista kertovassa kirjassa kerrotaan silinteripäisestä tark'ampujasta ja hänestä on muistaakseni kuvakin. Ja hänen kirjoissaanhan kerrotaan Portasta ja Pikkuveljestä joista toinen käytti knallia ja toinen silinteriä, en nyt muista kumpi käytti kumpaa.
Ja palatakseni muihin kiellettyihin kirjoihin niin eikös Maon Punainen Kirja sisällä myöskin poliittisesti epäkorrektia materiaalia?
|
|
|
Post by achtung on Jan 3, 2007 16:03:36 GMT 2
Tämän viestin oisi voinut laittaa uskonto-palstalle, mutta menkööt tänne kun liittyy paremmin tähän että, mitä olisi käynyt Raamatuille? Raamattuja olisi varmasti joka kodissa joten hävitysurakka olisi ollut suuri, kuten jo on useasti mainittu saksalaiset kristityt jotka pudottivat Raamatusta parisivua pois(tarkemmin sanottuna Vanhan testamentin ja Paavalin kirjeet). Kuinka vaihto olisi toteutettu? Olisiko kansalaisvelvollisuus luovuttaa lähimmälle viranomaiselle "harha-oppinen" Raamattu ja sai häneltä saatua kuittia vastaan lunastaa omalta seurakunnaltaan saksalaistetun Raamatun?
|
|
|
Post by Obersturmbannführer von Brauer on Jan 31, 2007 11:35:22 GMT 2
Ellei sitä jo joku kysynyt, niin millainen on/olikaan suhtautuminen Aleister Crowleyn & kumppaneiden kirjoituksiin?
|
|
|
Post by achtung on Jan 31, 2007 13:52:04 GMT 2
Ainakin mitä minä olen ymmärtänyt että Valtakunnassa mystiikka, okkultismi ja muut ovat joko kokonaan hylätty tai sitten ne ovat asioita josta ei puhuta.
|
|