Luuger
Stellvertreter des Führers
?Qu? es eso?
|
Post by Luuger on Mar 28, 2007 21:42:55 GMT 2
Minulla ilmenee sitä vieläkin. Tänään kun huomasin että foorumin ulkoasu on uusittu kiinnitin huomiota uuteen (vai oliko se ennenkin?) Valtakunta-banneriin niin siellä taustallahan on hakaristi, aivot reagoivat heti "Mitäh! Hakaristi!", mutta sitten heti perään tajusin että ainiin tämähän oli Valtakunta. Yhteiskunta on saanut ehdollistettua minut, tai ainakin periaatteessa.
|
|
|
Post by Doktor Schmidt on Mar 28, 2007 22:13:27 GMT 2
Ja mitä tulee foorumin piileksimiseen niin se on ollut aivan omalla paikallaan mutta oviaukko katosi (sivusto). Senkin löysin onneksi sivuhistoriasta. Selitätkö vielä, mistä sen löysi.
|
|
|
Post by Puoluesihteeri on Mar 28, 2007 22:17:14 GMT 2
Minulla ilmenee sitä vieläkin. Tänään kun huomasin että foorumin ulkoasu on uusittu kiinnitin huomiota uuteen (vai oliko se ennenkin?) Valtakunta-banneriin niin siellä taustallahan on hakaristi, aivot reagoivat heti "Mitäh! Hakaristi!", Sanoo mies, jonka avatarissa on sama kuva.
|
|
Luuger
Stellvertreter des Führers
?Qu? es eso?
|
Post by Luuger on Mar 29, 2007 14:13:55 GMT 2
Selitätkö vielä, mistä sen löysi. Tarkoitan siis selaimen sivuhistoriaa.. Minulla ilmenee sitä vieläkin. Tänään kun huomasin että foorumin ulkoasu on uusittu kiinnitin huomiota uuteen (vai oliko se ennenkin?) Valtakunta-banneriin niin siellä taustallahan on hakaristi, aivot reagoivat heti "Mitäh! Hakaristi!", Sanoo mies, jonka avatarissa on sama kuva. Tiedän kyllä, mutta tarkoitin että olen tietysti tottunut omaan avataraani, mutta tuo uusi banneri sai huomioni koska se oli uusi ja lähemmällä tarkastelulla huomasin hakaristi, tiedän kyllä että se on sama Uuden Euroopan tunnus kuin avatarani. Asia on ehkä hieman vaikea selostaa mutta siis tarkoitan että hätkähdin sitä vaikka olen yleisesti tottunut sen näkemiseen. Muistin juuri että Japanissakin pani merkille ne. Tuossa on Kiotosta yksi myymälä
|
|
tonttu
Dienstleiter
|
Post by tonttu on Mar 29, 2007 15:46:13 GMT 2
Aivan. Taustakuvat, hakaristit ym. ovat omiaan synnyttämään väärinkäsityksiä. En kyllä ymmärrä miten aihetta voisi käsitellä ilman aiheeseen liittyvää kuvailmaisua. Nykylukija on ehdollistunut siihen, että kun swastika muodostuu verkkokalvolle, moraalinen keskus antaa sätkyn. Eipä sitä voikaan. Siksi FAQin ensimmäinen kysymys & vastaus onkin paikallaan.
|
|
|
Post by Doktor Schmidt on Apr 10, 2007 22:46:08 GMT 2
Hakaristihän kuuluu suomalaisiin perinteisiin. Väinämöisen merkkihän se on! kts. fi.wikipedia.org/wiki/Tursas. Ach, Kameraden, aivan kohta sata jäsentä. Onko meillä sadanpäämiehen arvoa? :-)
|
|
kimmo
Parteimitglieder
|
Post by kimmo on Apr 15, 2007 0:41:14 GMT 2
Kuvaamataidon tunnilla ehkäpä noin puoli vuotta sitten. HS Kuukausiliittessä taisi olla joku pieni juttu Valtakunnasta. "Vau, erittäin mielenkiintoinen aihe ja karttakin." Aihe oli jo kiinnostanut jonkinaikaa ja eikun koulun jälkeen googlettamaan.
Ja nyt pari minuuttia sitten rekisteröidyin foorumille.
Huomasin muuten juuri, että olen 100. jäsen. Historiallista...
|
|
tonttu
Dienstleiter
|
Post by tonttu on Apr 15, 2007 10:24:07 GMT 2
Huomasin muuten juuri, että olen 100. jäsen. Historiallista... Aivan! Onneksi olkoon Kimmoseni.
|
|
|
Post by ravenlord on May 20, 2007 8:32:47 GMT 2
En kyllä ymmärrä miten aihetta voisi käsitellä ilman aiheeseen liittyvää kuvailmaisua. Nykylukija on ehdollistunut siihen, että kun swastika muodostuu verkkokalvolle, moraalinen keskus antaa sätkyn. näin on.. ja jos puhuu 3.valtakunnasta neutraalisti, nii kattotaan kummallisesti et mikä tuo on... Saksalaisten keksinnöiksi ei taideta lukia muutakuin kaasukammiot. "Hakaristi on hyvin vanha onnen vertauskuva, jota on käytetty onnen tunnuksena monissa eri kulttuureissa. Hakaristi esiintyy edelleen monissa uskontokunnissa hyvän tai ikuisen vertauskuvana." fi.wikipedia.org/wiki/Hakaristi
|
|
|
Post by einstein on May 27, 2007 11:05:18 GMT 2
Olisiko kellään tallessa suurikokoista vanhan Valtakunnan Uuden Euroopan karttaa, siis se missä rajat ulottuvat Uralille? Tarvitsisin sitä erääseen projektiin.
|
|